Totalul afișărilor de pagină

3 mar. 2018

NU MAI SPUNE-MULTUMESC DIN SUFLET...

Sufletul nostru, materia noastra noesica, este cel care ne da puterea de a merge mai departe, de a trece peste piedici, de a evolua pe calea noastra proprie…tot el este cel care ne ofera capacitatea de a oferi şi de a primi iubire, de a ne descatusa sentimentele şi de a trai în armonie cu natura noastra interioara şi exterioara. Avem obligatia sa ne pastram sufletul curat, intact, fara de programe şi fara de energii negative.
Nu multi oameni cunosc faptul ca putem fi deposedati de bucati din materia noastra noesica, fie din vina noastra, fie ca urmare a unor atacuri psihice. Cu totii cunoastem sau am auzit expresii de genul “…mi-am lasat sufletul în locul cutare…” sau “…mi-am lasat sufletul la acea carte pe care nu am putut-o cumpara…”, sau “…mi-am rupt din suflet ca sa fac cutare lucru…”. Sau expresia Multumesc din sulfet-nu mai spuneti asta..Spuneti Multumesc cu recunostinta
Ei bine sa stiti ca nu gresiti… Atunci cand plecam dintr-un loc în care ne simtim foarte bine şi am fi vrut sa mai ramanem acolo, ne lasam o bucata din sufletul nostru (ca energie) în acel loc; atunci cand am dori “din inima” sa cumparam de exemplu ceva şi nu ne putem permite, este posibil sa lasam o bucata din energia noastra sufleteasca langa acel obiect; atunci cand facem un efort poate supraomenesc pentru a indeplini o actiune, este de asemenea posibil sa ne pierdem cantitati mai mult sau mai putin insemnate din sufletul nostru.Iubim pe cineva şi acea persoana ne paraseste…pierdem suflet; ne pierdem un prieten drag…pierdem suflet; nu ne indeplinim o anumita dorinta arzatoare…pierdem suflet… şi lista ar putea continua.
Exista şi fiinte care cunosc foarte bine toate aceste aspecte şi lucreaza concentrat pentru a ne deposeda de materia noastra noesica pentru a ne lua puterea…acestia sunt asa numitii hoti de suflete –fiinte/entitati care au ajuns la cunoasterea puterii acestei materii divine şi care profita de pe urma sufletelor semenilor lor.
Important nu este insa sa ne infricosam de faptul ca ne pierdem din suflet (caci pana la urma frica ne scade vibratia si atragem exact acel lucru de care ne e frica şi reprezinta ea insasi o energie care ne poate ciurui sufletul), ci sa realizam ca avem puterea sa il aducem inapoi şi sa il mentinem “la purtator”, în aceasta directie tehnicile si protectia sufletului,atentia constienta la fiecare gand si vorba este un factor foarte important+
sursa-https://ghicitulcaarta.wordpress.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu