Totalul afișărilor de pagină

5 dec. 2017

Fa-ti timp sa iti cercetezi inima...

Am reusit pe parcursul timpului,in timp ce invatam de toate,sa ma si analizez pe mine insami,nu numai lumea de langa mine.Eram focusata pe a intelege cum functioneaza lumea,ca desi traiam in lume, nu intelegeam cum functioneaza ea.Asta se intampla pentru ca eu o percepusem intr-un anumit mod ,pe cand ea functiona in alt mod.Cam asa cred ca face cam tot omul,isi creaza o impresie,crede ca lumea este cum vede el,desi nu este asa.Ca sa cunosti lumea ,trebuie sa cunosti cat mai multi oameni in profunzimea sufletelor lor,nu doar asa de aparenta,ce lasa omul sa se vada,de aici ne cream niste impresii ,ori ele sunt total gresite,pentru ca omul cand iese din casa lui isi pune o masca,si noi vedem acea masca care vrea el sa ne-o arate.Daca am cunoaste omul la el acasa,alta ne-ar fi parerea despre el,acolo scoate masca,devine o fiinta altfel,depinde ce masti foloseste si acolo,si de regula cam lasa sa se vada ce este in el cu adevarat,deci acolo este adevarul sa zicem in proportie de 80% despre acel om,desi si acolo se poarta prosteste de prea multe ori,deci si acolo poate fi fals in intregime,sau destul de mult,deci de unde sa cunoastem noi adevarul despre om?


Asa m-am analizat si eu pe mine,sigur ca acasa sunt alcineva,in societate alcineva,si ma chinui ca in societate sa fiu cineva de care sa nu se vorbeasca prea mult,si in niciun caz de rau,pe cand acasa incerc sa rectific ce am eu defect,ca tot omul mai are cate un gand negativ,deci muncesc cu mine de ani buni sa ma schimb sa devin un om evoluat,sa invat ce inseamna schimbari la mine,si mai ales sa invat ce inseamna lumea care ma inconjoara,ca acolo am gresit eu cel mai mult,am considerat ca oamenii imi sunt asemanatori ca suflet,ori ei nu sunt deloc asa,marea majoritate sunt doar niste suflete pierdute pe propriile lor cai ,care le fac fara prea multa inteligenta,rai unii dintre ei,cu idei ca sunt destepti,si in realitate sunt doar niste pierduti in propria viata,asa ca am gresit avand incredere in oameni,sau vazandu-i printr-o realitate falsa.

Falsul este la tot pasul,daca este sa analizam lumea in care traim,cu greu dai de oameni simpli ca suflet si frumosi ca si comportamente,si totusi noi credem de cele mai multe ori ca omul este cum il percepem noi.Gresit,nu este deloc asa,si ne luam tepe mari de tot cu increderea asta data asa rapid,ne trezim ca facem legaturi cu fiinte ce practic nu au cap deloc,ce sa mai zicem de sentimente,de bun simt,si multe alte lucruri ce nu ar trebui sa lipseasca de la un om decent,si cu cap.

Voi v-ati analizat vreodata viata? V-ati vazut asa cum sunteti? Va place ceea ce sunteti? Eu as spune ca daca v-ati apuca de cercetari,de analizat profund,si mai ales sa fiti si cinstiti cu voi insiva ,ati gasi o gramada de nereguli cu voi,ati avea in fata un tablou urat.Nu sunt multi ce au curajul sa se analizeze si sa mai fie si cinstiti cand isi pun analiza in fata,sa vada ca acolo este grava situatie,si este de luat in calcul o schimbare drastica de tot.


In fianal ,va spun ca trebuie sa aveti aceasta analiza cu voi insiva,ca doar asa vedeti pe unde este nevoie de schimbari.Daca nu o faceti nici nu veti sti ce sa schimbati la voi,deci mare atentie la voi si la modul cum va percepeti voi ca oameni.
-sursa- http://inspatelescenei2016.blogspot.ro/2017/12/fa-ti-timp-sa-iti-cercetezi-inima.html?m=1

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu